۶ پاسخ

خدایی شربت خاکشیر خیلی خوبهههه

قشنگ بشورش بعد با بیدمشک یا هر شربتی ک در دست داری درستش کن بخور خاکشیر خودش طعم نداره 😂💔اصلا زیر دندونم نیومده مستقیم قورت دادم

شربت درست کن بخور

میتونی باهاش شربت درست کنی مثل بهارنارج یا کاسنی با تخم شربتی قاتیش کنی

خاکشیر کجاش بدمزس , شاید نمیشوریش

با شکر شیرینش کن یا عسل خشمزه اس

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار هفته سی‌وهفتم بارداری