۱۹ پاسخ

مبارکه عزیزم بهترین خبری بود ک شنیدم انشالله بسلامتی بغلش بگیری مراقب خودت باش خیلیییی🥰💋😍

مبارکه عزیزم

به سلامتی عزیزم😍شما دقیقا چند هفته و چندروز بودین که رفتین سونو

خداروشکر عزیزم
منم بر اساس تاریخ پریودی ۷ هفتم، میترسم برم برا قلبش تشکیل نشده باشه
من تا حالا کلا ندیدمش🫠

ایشالا به سلامتی
برای ماهم دعاگو باش با تو دلیت🥹🩷🫂

عزیزم خوشحالم برات منم دعاکن این لحظه رو تجربه کنم🥹🤲🏻

ان شاالله براماهم دعاکنید

میشه برا منم دعا کنی فردا صدا قلبشو بشنوم نوبت دارم

من هفته ی آینده سونو دارم نشالا ک قلب نینیمو بشنوم دعا کنین🥺🤲🏻

آمین یارب العالمین ان شالله به زودی واسه منم شده

خداروشکر،منم تونوبتم🥺

مبارکه عزیزم

منم دعا کن

ای جونم الهی به سلامتی بغلش بگیری🥹😻

وای یعنی بهترین لحظه بود برام😭😭♥️

مبارک باشه گلم برای ما هم دعا کن🥲

ایشالا با دل خوش بغل بگیری 💛🤭

هفته ای دیگه منم میرم تورو خدا برام دعا کن همش میترسم

ان شاالله

انشاالله😍🌹❤

سوال های مرتبط