پریودات منظمه؟
منم شش ماه اقدامم تموم شد پریود شدم و بعد تو استراحت بودم که حامله شدم عزیزم حتی دارو اینام نخورده بودم اون ماه . هیچوقت امیدتو از دست نده . خدا همیشه یه چیز بهتر برات داره. انشالله از چشم انتظاری در میای عزیزم نگران نباش😘
عزیزم🥺🥺❤️
منم چن ماه اول میگفتم عمرا بتونم چن سال انتظار بکشم. الان سه سال شده و من همچنان چشم انتظار💔
🥲🥲منم پریود شدم ماه اول اقدامم بود
تایکسال طبیعیه گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.