۲۱ پاسخ

چقدر متن ها رو میخونی تعجب می‌کنی انگار خودمون خواهرشوهر مادرشوهر نمیشیم انقد ک همه بد میگن خوب اتفاق همیشه پیش میاد دیگه بچه هست خورده زمین باد کرده دختر منم تو حیاط خودمون به یک دفعه خورد زمین باد کرد خوب شد

چیشد بردی دکتر بهتره الان؟

چیشد خوب شد

خودش نمیگه کجا خورده و رمش هم بیشتر شده

ضربه محکمی خورده انگاری انقد کبود شده بنفش شده

یخ بزار سری روش

به همون پدرشوهرت که مسئولیت قبول کرده زنگ بزن با لحن جدی بگو پاشو بیا بچه رو بخاطر دست گلی ک ب اب دادید ببریم بیمارستان بچه چشمش ورم کرده ببین میاد ببرش حتما

از دخترت بپرس خودش نمیگه چی شده؟

خیلی ورم داره چشمش ببرش دکتر چون چشم خیلی حساسه

نزدیک چشم وقتی صربه بخوره هم باید عکس بگیری هم چشم پزشک ببینه ب همسرت زنگ بزن ببر بچه ببمارستان

ببر نشون بده سرش عکس میگیرن

ضربه خورده چشمش.خوب میشه نگران نباش.یکم یخ بزارروش کبودیش هم چون ضرب دیده بخاطراونه.نگران نباش

خب اوناهم کاره خودتو کردن دیگه
مگه نمیگی خودش رفته پشت در خونشون ۱۰دقبقه در میزده تو بعدش فهمیدی!!
اونام بچه رو گذاشتن دم در خونه ت
تو ک تحویلشون ندادی ک بخوای تحویل بدن

حالا ان شاالله خوب میشه ولی بیشتر مراقبش باش

الهی عزیزم دکتر نبردی؟ انشالله چیزی نیست. خونه ی پدرشوهرت تنها فرستاده بودی؟؟؟

ورمش چه زیاده ببرینش دکتر یه عکس بندازن

یخ میزاشتی همون لحظه کبود نمیشداصلا من همیشه فریزریخ دارم مواقع ضروری دوقلودارم همیشه سروصورت

یخ بزار فقط

کاش میبردی یه عکس مینداختی خیلی ورم داره

اگه گریه نمیکنه یخ بزار یکم روش

چی شده

چیشده

سوال های مرتبط

مامان ❤️ملکه های من❤️ مامان ❤️ملکه های من❤️ ۳ سالگی
مامان 💗وروجک💗 مامان 💗وروجک💗 ۳ سالگی