شیردهی ‌.فرزند پروری .
فرزند پروری

تصویر
۹ پاسخ

سلام خوشبحالت خواهر
کاش منم لاغر بودم
بیخیال حرف مردم لذت ببر از زندگیت عزیزم

خونه شوهر تنهان بیکارن هی میخورن

مثلا من خودم نامزد بودیم خیلی جاها میرفتیم خوب نامزدم می‌خورد منم پابه پاش میخوردم اولا نمیتونستم بخورم یه کم میخوردم میگفتم بقیش و تو بخور اما الان 😂مجال نمیدم شوهرم میگه کجاست اون روزا نصف کبابم نمیتونستی بخوری فقط آدم با زیاد خوردن چاق میشه هله هوله خوردن

بخدا این منم

منم تا مدتها بعد ازدواج رو 44 کیلو بودم. همه دیگه حرف میزدن
گین آپ خوردم تا 68 کیلو رسیدم اما قطع کردم اومدم رو 54 ثابت موند
همون 10 کیلو هم خیلی خوب بود که موند

اره منم خیلی لاغر شدم،همه بهم میگن ازدواج بهت نساخته

منم ثابت بودم از ۲۰ سالگی روی ۵۳
الان ۲۸ سالمه😫

من هم همینم من ۶۰خودم دوست دارم ها چون خیلی اذیت شدم بعد زایمان شکمو کمرم اب کنم ولی میگن لاغری

چه ربطی داره باع😕😐

سوال های مرتبط