بچه ها بیمارستان مصطفی خمینی چطوره؟

۳ پاسخ

من ۷ سال پیش پسرمو اونجا سزارین شدم
دکترمم از اول زهرا رمضانی بود ، کارش عالیه

من تعریفشو شنیدم

اگه بیمارستان مصطفی خمینی تهران منظورته دخترمو اونجا ب دنیا آوردم از همه نظر عالی بودن

سوال های مرتبط