۲ پاسخ

منم ۲۵ اسفند پریود بودم الان ۱۵ سیکلمه بعد حموم که رفتم الانه دیدم تو ترشحم ی کم از نخود کمتر خون بود و نمیدونم از چیه🙄

شاید لانه گزینی باشه عزیزم

سوال های مرتبط