من چی بگم هنوز ntهم نرفتم احتمالشم برام قشنگه🥲
سونو زیاد نرو مامانی میگن مضرهست برای نی نی
اووووف مم از 18هفته نرفتم سونو حالا میگن 28هفته سونو رشد دارم فقط
خیلی دلم میخواد ببینم اون تو چخبره
من ۱۶هفته و ۲/۳روز میرم فک کنم برا انومالی باشه که گفته بیا
خدا رو شکر کنین که مشکلی ندارین تا نیاز به سونو باشه، من هر چند روز زیر سونوگرافی ام یه بار بخاطر نشت اب، یه بار خونریزی و ...
هفده هفته میشه رفت سونو انومالی
منم ۲۰ روز دیگه میرم انومالی
سونو روتین برو ۵۰۰ ۶۰۰ منم ۱۵ هفته ی بار رفتم
من ٢٣ام ميرم
من چی بگم که هنوز در انتظار رفتن به سنوی قلبم🤣🤣🤣
منم پیر شدمممممم کچل شدم حتی ۱۶ ام میرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.