بنظرم اینکه میگن یدونه ولی توی رفاه باشه حسرتی به دلش نمونه اشتباهه
اولا حسرت ها فقط مادی نیستن ممکنه اون بچه بعدا حسرت خواهر و برادر داشتن داشته باشه دوما زندگی پر از چالشه اگه بچه دائما توی رفاه باشه بشدت آسیب پذیر میشه
بعضی وقتا لازمه برای بچه یکسری مرز بندی بذاریم
همه چی که نیاز جسم و پوشاک و اینا نیست بچه باید از لحاظ نیاز های روحی هم ارضا بشه
من عقیدم اینه آدم یکی بیاره ولی ب بهترین شکل بزرگ کنه چ تو بچگی چبزرگ سالی حسرت هیچی ب دل بچه نمونه براش همه چی فراهم کنی ولی متأسفانه شوهرم بچه میخاد هنوز نمیدونم قرارع چی بشه هرچی قسمت باشه
از اول دوست داشتم پسرم تنها نباشه .الانم باردارم درسته زود اتفاق افتاد من میخواستم ۳ سالش شد اقدام کنم ولی اتفاق افتاد دیگ خداروشکر
اینایی که میگن یدونه باشه هیچی به دلش نمونه مطمئن باشن شاید مسائل مادی به دلش نمونه ولی خواهر برادر نداشتن حتماحتما به دلش میمونه هیچ جوره هم جبران نمیشه .من تک فرزند زیاد دیدم که میگن کاش فقط یه خواهر یا برادر داشتیم
تا ببینیم چی پیش میاد
تک فرزند😊
انقد دخترم اذیت میکنه حقیقتا نمیخوام دیگه ولی نمیدونم چی پیش میاد
کاش هرگز عقبده ب تک فرزندی در ذهنم شکل نمیگرفت.....
ولی مجبوریم خواهر💔💔💔
من ۵ روز از شیر گرفتمش
جوری شب و روزمو سیاه کرده که امکان نداره دیگه بچه دار شم
من میخوام ۵ـ۶ماه دیگه ایشالا اقدام کنم
اینجوری بچه اول و دوم حدودا سه سال و چند ماه فاصله سنی دارن
البته اگر خدا بخواد وبده
پسر من خیلی تنهاست هیچکس رو نداریم اطرافمون
شرایطمون عالی نیست ولی هر دوشاغلبم خداروشکر به اندازه دوتا بچه توانایی داریم چه مالی چه وقت و حوصله
درسته که خیلی بعد زایمان بهم سخت گذشت اما اگه بارداری طبیعی برام اتفاق میوفتاد حتما دومی رو میاوردم، شوهرم مشکل داره، اولی رو هم با ای وی اف باردار شدم
شاید خنده دار باشه حرفم ولی من میترسم بچه بعدیمم سبزع بشع میتزسم بیارم😂🫢اخه خودمو همسرم سفیدیم بچه اولم سبزس تواطرافم دوسه تا هس سبزع...
من دوست ندارم دخترم تنها باش
ولی میبینم همسرم واقعا ظلم میکنه در حقم
فعلا که فکرشم نمیکنم آینده خدا بزرگه با این وضع فعلا
من اولی رو که آوردم تا دوسال و نیمگیش اصلا دومی نمیخواستم ولی از ۳سال به بعد بهش فکر کردم و دلم میخواست دخترم خواهر داشته باشه و اقدام کردم همون ماهم باردار شدم😄
شوهرم آدمی نیست بخواهم دومی رو هم بیارم عرضه ندار از همین یکی خرج بده
با اینکه خونوادی پولدار درست و حسابی نمیدونم این به کی رفت 💩به تمام معنا
من تو آرزوهام سه تا دختر میخوام اما نمیدونم خدا چی میخواد هرچی خدا بخواد خیلی دختر دوست دارم
ما بچه دوم نمیخواستیم چون مالی سختمون بود ولی خدا خواست وبعد ۱۲سال به طور خیلیییی ناخواسته وجلوگیری کاملللل طبیعی باردارشدم
ولی حالا خوشحالم دارمش، ناشکری خدانشه از مالی خیلی خیلی سخته واذیت میشیم ولی میسازیم شکر
تک فرزند 😎
ترجیحم تک فرزندیه اما اگ بچه دوم بخوام انشالله هانا ۱۰سالش شه بعد
منکه دوتا دارم دومی روهم برای این اوردم چون پسرم خیلی تنها بود و تک فرزندی رو دوس ندارم درکل ی خواهر یا برادر خیلی میتونه مفید باشه اگه از نظر مالی مشکلی نباشه
يسأل ديگ دوست دارم يه دختر داشته باشم ان شاءالله دوقلو باشه چه بهتر 😍😍
اگ ناخواسته نشه،تک فرزند.
اینم ناخواسته بود قرص خوردم ۶روز تموم ب خونریزی هم افتادم ولی باز سر موعدم پریود نشدم و چک زدم دیدم مثبته انگار قسمت بوده بمونه.
بعد 13سال پسرمواوردم
من اوایل خیلی ب بچه دوم فکرمیکردم ولی حالااصلا
من بعد ۱۲ سال دومی رو آوردم اگه وضع مالی اوکی باشه اعصاب داشتی خوبه و گرنه اصلا
دوست دارم یدونه دیگه هم داشته باشم
خدا بخواد میارم ولی فعلا نه اگه خدا بخواد ۳ سال دیگه
من میخوام ولی بچه دارنمیشم مشکل ازخودمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.