۷ پاسخ

عزیزم امروز خودت زیرتاپیکم کامنت گذاشتی پدروبرادروشوهرت ثبت نام کردن حاضری خودتم ثبت نام کنی اونوقت الان میگی واقعیه یانه؟؟؟🙄🙄🙄

من همسرم حضوری ثبت نام کرد

بستگی داره با چه سر شماره ای بیاد برات

اینو نمیدونم ولی بله واقعا ثبتنام میکنن😥😥😥😥😥

اینوببینید دروغ نی

تصویر

میگن الکی هست ولی سرشماره که دولتی هست منظورم شخصی نیست

نه ایناالکین واردسایت نشو

سوال های مرتبط

مامان دلاریس_شهریار❤️ مامان دلاریس_شهریار❤️ ۲ سالگی