عزیزم امروز خودت زیرتاپیکم کامنت گذاشتی پدروبرادروشوهرت ثبت نام کردن حاضری خودتم ثبت نام کنی اونوقت الان میگی واقعیه یانه؟؟؟🙄🙄🙄
من همسرم حضوری ثبت نام کرد
بستگی داره با چه سر شماره ای بیاد برات
اینو نمیدونم ولی بله واقعا ثبتنام میکنن😥😥😥😥😥
اینوببینید دروغ نی
میگن الکی هست ولی سرشماره که دولتی هست منظورم شخصی نیست
نه ایناالکین واردسایت نشو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.