سلام خانما آب هندونه خوبه به پسرم بدم

تصویر
۱۳ پاسخ

واای خداا یاد دوماهگی رز خانوم افتادم بچم الان لاغر شده🥺

تصویر

واااااای روروئک توان تحمل این کیوتی میوتی رو ندارنههععع😘😍❤️

نه اذیت میشه در حد یه قاشق اگه خیلی تمایل داره بیستر نده

نه زوده خیلی شیرینه... قندش برای بچه بالاست

عزیزم چند کیلوعه؟

میزاریش روروئک زود نیست
من از دکتر پرسیدم گفت از ۸ ماهکی بزار

چه نمکههههههه

نه هنوز زوده

ماشاالله چه نازه

ماشالله

واي چ نمكه 😍🥹🥹

نه میگن دل درد میشه

وای تپلی جونممممم

سوال های مرتبط

مامان آریا کوچولو مامان آریا کوچولو ۱ سالگی
مامان شاهان 🥹♥️ مامان شاهان 🥹♥️ ۹ ماهگی
مامان روژان مامان روژان ۹ ماهگی
مامان آوینا🎀👼🏼 مامان آوینا🎀👼🏼 ۱۷ ماهگی
مامان نفسهام مامان نفسهام ۱ سالگی
مامان لیام مامان لیام ۱ سالگی
مامان علی کوشولو مامان علی کوشولو ۸ ماهگی