۳ پاسخ

مال پسر منم بود دکتر گفت قارچه
پماد دست ساز داده بسازن

مال گرمیه دختر من تو صورتش داره با پماد هم خوب نشد دست نزن همینجوری بزار خودش بهتر میشه

یا گرمی هس یا اگزما یا حساسیت..جای نگرانی نداره هرکدوم باشه با یکی دوباز پماد زدن خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۵ ماهگی
مامان تودلی🥺❤️ مامان تودلی🥺❤️ ۱۶ ماهگی
مامان کوچولو🩷 مامان کوچولو🩷 ۲ ماهگی