خانوما اگه سونو وزن نرم چی میشه؟؟

۸ پاسخ

الانا دیگه باید بری
ببین جدا از وزنش،حالت جنین که سفالیکه یا بریچ نشون میده
مایع دورش،و خود وزن بچه ک چیز کمی نیست
اگ کم باشه باید خوراکتو زیاد کنی
اگ زیاده باید سزارین شی

حتما برو عزیزم. من یبار ۳۱ هفته رفتم همه چی نرمال بود فقط بچه بریچ بود،دکتر فقط به هوای اینکه بدونه بچه چرخیده یا نه گفت ۳۷ هفته هم برو. الان رفتم فهمیدیم بچه یک هفته عقبه و دور شکمش هم کمه.که فرستادنم داپلر بدم که یه وقت مشکل خونرسانی جفت نباشه که خداروشکر چیزی نبود. نه علائم خاصی داشتم نه حرکات بچه کم شده بود. فقط با سونو وزن دومی که دادم متوجه این اتفاق شدیم

باید بری ببینی وزن بچه چقدره دیگه

عزیزم‌ میشه مگه نری سونوی وزن باید بری دیگه
یعنی چی نرم اخه

من ۳۲هفته رفتم یه هفته اندازه دور کمرش کم بود دکترم گفت ۳۶هفته دوباره برو سونو بده فردا میخوام برم

عزیزم باید حتما بری جدای از اینکه وزن بچه رو بهت میگن اگه یه موقعه خدای نکرده وزنش کم باشه احتمال داره خون رسانی جفت کم باشه یا اصلا رشد بچه متوقف شده باشه

بعد اگ خوب نباشه دکتر باید بت لیدی میلی چیزی بده

باید بری من تو سونو. وزن فهمیدم اب دورش زیاده وزنش هم یه جوری بود ‌ک باید باز ازمایش قند میدادم و نوار قلب

سوال های مرتبط

مامان گندم بانو🤍 مامان گندم بانو🤍 ۶ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وسوم بارداری