۱۳ پاسخ

چه حالی داد این سوال همه کسایی که جواب دادن سن بارداریاشون هفته های بالاست خداروشکر تا اینجا اومدید برا منم دعا کنیدبرسم به هفته امن😍🤲ایشالله همه نینیا صحیح و سالم بدنیا بیان🤲

۲۲۰۰.

من ۳۳ هفته رفتم دو کیلو بود

۳۴ هفته۲۱۵۰ الان ۳۶ هفته۲۷۵۰

٢٤٠٠بود

۲۴۰۰ بود دنیا اومد ۳۷ هفته ۳۱۰۰ بود

من ۳۴ هفته رفتم ۲کیلو و ۳۰۰بود

سلام من دیابتی ام ۲۳۰۰بود

۲۶۰۰ بود

‌۱۹۰۰

۳۴هفته رفتم ۲کیلو ۵۰۰بود

من 32 هفته 1800 امروز رفتم

من دوقلو بودم ۲۱۰۰

سوال های مرتبط

مامان آیلین خانوم🥰 مامان آیلین خانوم🥰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۴ ماهگی
مامان دخترم 🩷🦄 مامان دخترم 🩷🦄 روزهای ابتدایی تولد
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۳ ماهگی