۵ پاسخ

شما خود تون رفتین ؟

من ۳۵ هفته و ۳ روز رفتم ۲۷۴۰ بود

۳۴ هفته و ۳ روز رفتم گفت ۲۴۰۰ وزن نینیه

من همین الان رفتم ۳۳ تمامم امروز گفت ۲ کیلو

گلم میشه برنامه اسمارتیز رو نصب کنی و کد دعوت منو بزنی ۲۰ هزار شارژ ب شما میده و ۱۰ هزار هم ب من
smrt-844xc
مرسی ممنونتون میشم 🥹🫂

سوال های مرتبط

مامان آیلین خانوم🥰 مامان آیلین خانوم🥰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دِلمـ🌙ــاه مامان دِلمـ🌙ــاه ۶ ماهگی
مامان نیکان💙🫂 مامان نیکان💙🫂 روزهای ابتدایی تولد
مامان حامین مامان حامین روزهای ابتدایی تولد