تو ۳۴ هفته وزن نی نی هاتون چقد بود؟

۱۰ پاسخ

برای وزن بچه بستنی بهترین چیزه خیلی وزن میگیره بچه

دختر من۲۴۰۰

2300

من ۳۲هفته و ۶روز رفتم، ۲۷۰۰بود
دیگه گفت سونو نداری تا آخر

پسر من ۲۵۰۰

منم امروز رفتم ۱۴۰۰بود.سونو گفت که یه کوچولو کمه

من ۲۸ هفته رفتم ۱۲۰۰ بود چهارشنبه هم باید برم ببینم چقده چون گفت ۳۲ هفته هم برم

🙏🙏🙏

تصویر

۲کیلو۶۰

من يبار ٢٩ هفته رفتم
امروزم دكتر بودم برام واسه دوهفته ديگه نوشت

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۱۱ ماهگی
مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۷ ماهگی
مامان آراز💎🦋 مامان آراز💎🦋 ۱۰ ماهگی