۵ پاسخ

خدایا کمکمون کنه🥺

هیچی اسیب دید پادگان؟

وای خدای من خدا خودش رحم کنه منم عصر کرمان بودم الان شهرستانم

شهر ما هم همزمان صدا ج.ن.گنده و پدافند میاد🤷🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

خیلی بده🥲🥲🥲

سوال های مرتبط