من ۲ روز پیش رفتم . سونو ۲ تومن . ازمایش ۱/۱۰۰
سونو ۶
آزمایش ۱میلیون ۷۰۰
بیمارستان صارم تهران
من دیروز انجام دادم سونو ۲و۱۵۰ ازمایشم ۱تومن
من با بیمه سلامت ازمایش سونو شد دو تومن
سونوگرافی دکتر حافظی من قبل عید رفتم۱تومن سونو ۱تومنم ازمایش ازمایشگاه سپید
سونو ۲۶۰۰
آزمایش ۱۸۰۰
من شنبه انجام دادم سونو شد ۳۰۰۰تومن آزمایشم ۱۷۵۰
من دیروز رفتم ۴/۵۰۰ بود که با بیمه پایه ۲/۵۰۰ پرداخت کردم، آزمایش هم سلفری انجام دادم شده ۹/۸۰۰
۱۳۰۰ م آزمایش
۱ م سونو
راستش امروز من انجام دادم
سونو باویزیتش شد۲میلیون و۵۰۰
ازمایشم گفتن یکی ۸۰درصد بیماری رونشون میده یکی۹۸درصد
منم ازترس ۹۸درصدوانتخاب کردم ک۱۵میلیون شد😑😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.