دوسه روز تحمل کن زود خوب میشه
پماد شقاق نزن چون دردسره هردقیقه میخواد پاشی سینتو بشوری شیر بدی بچه... من چهار روز تحمل کردم خود مکیدن خوبش کرد
روزها اول میسوخت و زخم شده بود از من کم کم خوب شد
ولی برو داروخونه کرم شقاق سینه بگیر
پماد شقاق سینه بزن
برای منم روز های اول اینطوری بود فقط مراقب باش زخم نشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.