۴ پاسخ

دوسه روز تحمل کن زود خوب میشه
پماد شقاق نزن چون دردسره هردقیقه میخواد پاشی سینتو بشوری شیر بدی بچه... من چهار روز تحمل کردم خود مکیدن خوبش کرد

روزها اول میسوخت و زخم شده بود از من کم کم خوب شد
ولی برو داروخونه کرم شقاق سینه بگیر

پماد شقاق سینه بزن

برای منم روز های اول اینطوری بود فقط مراقب باش زخم نشه

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین ۱۴ ماهگی
مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی