۱۷ پاسخ

منم همین مشکل رو داشتم
چیزی چسبوندم

تصویر

عزیزمممم😍😂

چندروزه ب فکرتم نیستی
خوبی
چخبر

پسرم قبل یسالگی دستش میرسید و کلا جمع کردم

واسه من خرابه خداروشکر😅😂😂

هیچی، شیر ابشو ببند کلا 😂

قفل کن یا آب نریز داخلش

قفلش کن

من این رو جمع کردم، یه رومیزی خریدم گذاشتم روی کابینت

من که ابسرد کنشو قفل مردم اب گذاشتم تو یخچال🤦🏻‍♀️

پرنکن بااب

منم قفل کردم

دقیقا . از الان شروع شد دیگه تا ۶ ۷ سالگی داغون میکنه .

هیچی قفل کودکشو بزن😊

قفل کن آب نیاد

ویییی هزار ماشالله🥹😍

اوخیییییی

سوال های مرتبط