منم همین مشکل رو داشتم
چیزی چسبوندم
عزیزمممم😍😂
چندروزه ب فکرتم نیستی
خوبی
چخبر
پسرم قبل یسالگی دستش میرسید و کلا جمع کردم
واسه من خرابه خداروشکر😅😂😂
هیچی، شیر ابشو ببند کلا 😂
قفل کن یا آب نریز داخلش
قفلش کن
من این رو جمع کردم، یه رومیزی خریدم گذاشتم روی کابینت
من که ابسرد کنشو قفل مردم اب گذاشتم تو یخچال🤦🏻♀️
پرنکن بااب
منم قفل کردم
دقیقا . از الان شروع شد دیگه تا ۶ ۷ سالگی داغون میکنه .
هیچی قفل کودکشو بزن😊
قفل کن آب نیاد
ویییی هزار ماشالله🥹😍
اوخیییییی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.