۶ پاسخ

یکم ترخون بریز روش
زیره آسیاب شده هم بزن مزه بهشت میده

واییی چرا

چه خوش رنگ و لعاب😍🤤

کم سعادت بودن
آبگوشت رو چجوری میپزین ؟!
من زیاد نپختم

چرااااا

چرااا اخه نیومدن
من امروزابگوشت داشتم

سوال های مرتبط