فرزند پروری
کودک
خانم ها سیزده بدر میرید

۵ پاسخ

بنظرم فضای باز امن نیست مخصوصا جمعیت بالا باشه یهو دیدی بمب افتادن سعی کنید باغی چیزی اجاره کنید

حالا ببینیم تاسیزده بدر چی بشه..مرتب میگه میخواد زمینی وارد بشه لعنتی...

آره عزیزم ماباغ خودمون میریم

شهر من خیلی سرده برف و باده فکر نکنم هوا اجازه بده جایی بریم

نه امن نیست همه جا اطرافو میزنن

سوال های مرتبط

مامان مهیا مامان مهیا ۳ سالگی
مامان مهیا بابایی مامان مهیا بابایی ۳ سالگی
مامان مهیا مامان مهیا ۳ سالگی