من ۷۳هستم دخترم ۱۶ماهشه
ماشالله دهه ۸۰ من ۷۶م تازه یه پسر ۱۹ ماهه دارم
متولد ۷۵ دارای دوفرزند فابریک بدون رنگ🤣🤣🤣
اولی ۱۲ساله دومی ۱۹ماهه
من متولد ۸۸ یه دختر ۴۳ روزه دارم
من متولد۷۶ام یه دختردارم ۱۵ماهشه😅
منم ۷۱ هستم پسرم ۱۵ ماهشه
من ۸۲ دوتا کوچولو دارم بزرگه ۳ سال و کوچیکه ۱ سال و ۴ ماه
من ۷۸ یه دختر یه سالو ۵ ماهه دارم
خواهر من ۸۴دوتا بچه داره یکی ۲سال و ۶ماه
یکی ۱۱ماهه
من متولد 72. دو تا بچه. اولی 4 سالشه. دومی 1 سال و 4 ماه
من متولد ۷۱پسرم ۱۸ماهشه
من 81 ام دخترم 16ماهشه
من ۸۱
یدونه پسر ۱۶ ماهه
من متولد۷۱م یه دختر دارم ۱۹ماهشه الانم باردارم ۴ماهه
ماشاالله بهت مامان جوووون خدا برات نگهشون داره من متولد ۸۱ ام یه پسر یک سال و پنج ماهه دارم
وااای چه مامان های کوچولوئی🥹🥹من ۶۶م بچه هام همسن بچه های شمان
عزیزم چ عجله ای داشتی😅 خدا حفظشون کنه
منم ۸۲. دو تا بچه یکی پیش دبستانی یکیم ۱سال نیم
ماشالا
چ زود ازدواج کردی
من ۷۱ ی پسر ۱۹ ماهه دارم
یکی ۱۷ ماهشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.