۵ پاسخ

خوبه نرماله

من دو روز پیش بردم دکتر. بعد دکتر گفت با قد تولد 50 18 ماهگی باید 85 باشه قدش. شربت داد واسه افزایش قدش

خوبه عزیزم

نه عزیزم من بردم دکتر گفت تو این سن باید۸۰باشه حالا دختر تو بلند تر هم هست

نه عزیزم . دختر منم همینه . دکترش گفته نرماله

سوال های مرتبط

مامان سلام مامان سلام ۱ سالگی