انقباض یعنی سفت شدن عضلات.
عضلات شکم سفت میشه چند ثانیه حالا چه قسمت بالای شکم چه پایین شکم و بعد اصطلاحا ول میکنه(به حالت عادی برمیگرده).
انقباض مثل دلپیچه هست میگیره و ول میکته
نه انقباض زیرشکم سفت میشه همون اصطلاحی ک میگن بچه خودشو سفت کرده. وقتی انقلاض میگیره نفستون تنگ میشه و تپش قلب میگیرید.
نه فکر نمیکنم فرق داره باهم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.