من زایمان اولم بخیه هام باز شد دکتر بهم گفت تو اب و بتادین بشین زایمان دومم از همون اول روزی دوبار نشستم تو اب و بتادین خداروشکر زود هم جوش خوردن و عفونت هم نکرد
ماما همراهم به من گفت تحت هیچ شرایطی به بخیههات بتادین نزدن
زخمو مرطوب و تازه نگه میداره و دیرتر خوب میشن
اتفاقا همه میگن با سرم نمکی یا شامپو بچه بشور با پارچه نخی تمیز خشک کن و با سشوار بعد هربارتوالت رفتن خشک کن که مرطوب نباشه.
ضد عفونی میکنه دیگه نمیزاره زخم عفونت کنه به منم گفت اما وقت نکردم انجام بدم فقط هراز گاهی با محلول سرم شستشو و بتادین خودمو شستم و با سشوار خشک کردم
بخیه ها زودتر بسته میشه و تمیز میشه
عفونت نمیگیره بخیهات
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.