خانما بتادین برای بخیه زایمان طبیعی خوبه؟

۵ پاسخ

عزیزم روی نواربهداشتی که میخوای بزاری عسل بزن عاااالیه

اصلا هیچی نزن.فقط هر ۴ ساعت پد بهداتشی رو عوض کن حتی اگع تمیزبود.بعد هر سرویس با سرم شستشو بشور با سشوار خشک کن.لباس تنگ نپوش.رو بخیه نشین تا ۲۰روز.قرص اناهیل روزی دوبار قبل غذا بخور.شبی ی بار عنبرنسا و ادامس کوهی دود کن رو بخیه.قرص خشک هم سرموقع بخور تا دوهفته
ش

نه ترمیم رو به تاخیر میندازه

از روغن و عسل خوب استفاده کن

ن اصلا چون گوشت اضافه میاره

سوال های مرتبط

مامان حسین 💙 مامان حسین 💙 روزهای ابتدایی تولد