برو دکتر ولی این کاری که میگم هم انجام بده معجزه ست
به دکتر هم گفتم تایید کرد خیلی
هرروز یه دیگ آب بجوشون بریز تو یه تشت تمیز ، یه دوقاشق نمک و دوقاشق بتادین بریز داخلش بشین توش، داغی آبش در حدی باشه که خودت گرمیشو حس کنی نه اینکه بسوزی، یه ۲۰ دقیقه بشین توش، برهنه
تا چهل روزت انجام بده، هم عفونتت رفع میشه هم برا جمع شدن رحم و خوب شدن جای بخیه ات عالیه
اگر بتونی روز دوبار انجام بدید که عالیه
عسل خیلی جواب میده
باید با دکتر مشورت کنی عزیزم.
باید بری دکتر ببینه معاینه بشی
عنبر نسا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.