برای عفونت بخیه زایمان طبیعی چه قرصی میخورید

۳ پاسخ

از من عفونت نداشت

مفنامیک اسید افالاکس

اگر عفونت باشه که باید پیگیری کنی بری دکتر تا با توجه به شدتش بهت بگه چیکار کنی

سوال های مرتبط

مامان حسین 💙 مامان حسین 💙 روزهای ابتدایی تولد