۳ پاسخ

از بتادین استفاده نکردم ، دکتر گفت هر روز با صابون بچه و آب گرم بشور و خشک کن

من گذاشتم خیییلی خوب بود بخیه هازودترمیفتن.توتشت بزرگ واب گرم حدود۵ ۶قطره زیادنبایدبریزی

همینجوری بزاری بهتره زود میوفتن با دستمال بزار بخیسونشون

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل روزهای ابتدایی تولد