۸ پاسخ

بدتر شده

اگه سمت مرکزی نیا انگار تو خط مقدمه اینجا

کی تموم میشه
چرا ول نمیکنه😩
آسمون رو اتوبان کردن

هبچی عوض نشده بدترم شده و میشه

داغوننننننن جنگنده ها همینجوری مثل پرنده تو آسمون می‌رن میان

خرابه

مسکونی هم زده ؟

خرابه فعلا نسبت به قبل

سوال های مرتبط