۸ پاسخ

بگیر بچه گناه داره دلدرد میشه..بچه من رو‌پاهاش انگار درد نداش

منم روز اولی که واکسن زده بود نمیگرفتم

از ۴ماهگی اروغ نگرفتم

آره میگیرم ولی بعضی وقتا بعد از ده دقیقه هم آروغ نمیزنه ، هر چند دکتر گفت مهم اینه انجام بشه

تا شیش ماهگی باید بگیری نگیری رفلاکس میاد سراغ معدش

نگیر ولی روی سطح شیب دار دارزش کن ک رفلاکس نکنه بیاد بالا شیر ها تشک آنتی رفلاکس یا بالشت شیردهی بخابونش

تا6 ماهگی باید اروق بگیری

من کلن اذیتش نمیکنم میذارم بخوابه ولی اگه بیدار باشه یکم نگهش میدارم ببینم خودش میزنه یا نه

سوال های مرتبط