۹ پاسخ

میچرخه نترس منم بریچه کلا ضربه هاش اونجاس

طبیعیه کم کم عضلات لگنت دارن شل میشن یوقتا حتی حس میکنی بچه لای پات گیرکرده😅

نگران نباش استراحت کنی بهتر مبشی.. شاید بگه یکم اذیت شده. بهتر میشه. منم گاهی اوقات اینجوری میشم

منم اینطوری میشم یکی دو روز استراحت کنی کامل میاد بالا دوباره

برا منم از هفته ۳۰ بچه اومده پایین و سرش تو لگنمه نگران نباش استراحت کن

مهم نیس

چیزی نیست
دقیقا منم تا الان سرپا بودم دراز کشیدم با اینکه هفتم پایینه تو واژن حسش کردم

اشکال نداره مال منم همینجور میشه دوباره درست میشه نگران نشو

بریچ شده که اونجا حس میکنی عزیزم

سوال های مرتبط