#شیرخشک
#بچه داری
#از شیر گرفتن

تصویر
۳ پاسخ

برو سرم بزن
دگزا استامینوفن و ب کمپلکس بزنه داخل سرمت

وااای منم اینجوری شدم دلم میخاد گریه کنم اینقد صدام بالا نمیاد😭

آزیترومایسین برا گلودرده

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۲ سالگی