من زایمانم طبیعی بود خیلی با حوصله و صبوره و رفتار خوبی داره با اینکه زایمانم خیلی سخت بود و زمان زیاد برد با خوش اخلاقی زایمانمو انجام داد که خودش باز دلگرمی بود واسم وگرنه فکر نکنم طاقت میوردم😂
منم پیش ایشون میرم ، زایمان اولمه تجربه ای ندارم
برای زیر میزی ازش پرسیدم بهم نگفت چقدر میگیره
به شما نگفته؟
آرههه
کارش خوبه...
اره من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.