خانما کسی با دکتر اعظم چگینی سزارین داشته؟

۴ پاسخ

من زایمانم طبیعی بود خیلی با حوصله و صبوره و رفتار خوبی داره با اینکه زایمانم خیلی سخت بود و زمان زیاد برد با خوش اخلاقی زایمانمو انجام داد که خودش باز دلگرمی بود واسم وگرنه فکر نکنم طاقت میوردم😂

منم پیش ایشون میرم ، زایمان اولمه تجربه ای ندارم
برای زیر میزی ازش پرسیدم بهم نگفت چقدر میگیره
به شما نگفته؟

آرههه
کارش خوبه...

اره من

سوال های مرتبط

مامان سید کوچولو💙 مامان سید کوچولو💙 ۳ ماهگی