۷ پاسخ

چه ایده خوبی حیف دیر دیدم همه شیشه قطره هاشا میریزم میره

برای من این ماه ۸ماهش میشه هنوز نگرفتم

چن کیلوعه...دخمل منم فردا ماهگرد ۱۱ ماهگیشه

من از شش ماهگی نتونستم اون عکس ماهگرد دلبخواهم رو بگیرم یا داره فرار میکنه یا داره خراب میکنه یا داره گریه میکنه

من که اصلا از همون اول نگرفتم🫤😅

مبارک باشه عزیزم 😍

چه خوشگلع

سوال های مرتبط

مامان یاسمین مامان یاسمین ۱ سالگی
مامان آناشید🥑 مامان آناشید🥑 ۱۲ ماهگی
مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 ۱۶ ماهگی
مامان کوروش مامان کوروش ۱ سالگی