سلام این قرص برای حامله شدن خوبه

تصویر
۴ پاسخ

میشه عکس بدی از کدوم اسید فولیک بخورم اسید فولیک 1 یا نه

این قرص اهنه . ربطی به باردار شدن نداره. شما اگه میخوای باردار شی از سه ماه قبل باید فولیک اسید استفاده کنی برای رشد جنین خوبه

خوبه بخورم

این قرص اهنه

سوال های مرتبط

مامان نمیدونم مامان نمیدونم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان باقلوا مامان باقلوا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ناناز مامان ناناز هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 ۱ ماهگی
مامان باقلوا مامان باقلوا هفته بیست‌وهشتم بارداری