من.
ن من علائمی ندارم خدارشکر اره فقد ابواست میخورم و اینفلاکرم برا التهاب رحمم داد بود میخوردم
من سه ماه خوردم فقط یبوست میشدم
من خوردم باردار شدم
ذخیره تخمدانت کمه یا نه
شما فقط اوابوست تنها مصرف میکنی دارو دیگه چی
من داغون کرده معده ام 16 پریودی هستم هم یبوست
من دو دوره خوردم بعد باردار شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.