خانوما کیا با قرص ابوبوست حامله شدن

۸ پاسخ

من.

ن من علائمی ندارم خدارشکر اره فقد ابواست میخورم و اینفلاکرم برا التهاب رحمم داد بود میخوردم

من سه ماه خوردم فقط یبوست میشدم

من خوردم باردار شدم

ذخیره تخمدانت کمه یا نه

شما فقط اوابوست تنها مصرف میکنی دارو دیگه چی

من داغون کرده معده ام 16 پریودی هستم هم یبوست

من دو دوره خوردم بعد باردار شدم

سوال های مرتبط

مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 ۱ ماهگی
مامان باقلوا مامان باقلوا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان باقلوا مامان باقلوا هفته بیست‌وهشتم بارداری