به جز نان چ شیر خشکی خوبه؟؟

۳ پاسخ

من اپتامیل میدادم پرنوتراهم میدادم ولی الان دیگ فقط گیگوز میدم واقعا خوبه

هركدوم بچه ان بخوره وبهش بسازه خوبه

از اول ببلاک‌میدم راضیم هم وزنش خوبه هم هضمش راحته

سوال های مرتبط

مامان دلسا♥️ مامان دلسا♥️ ۱۶ ماهگی
مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی