۴ پاسخ

سلام عزیزم اول از هر چیزی باید دقت کنی چند بار در ۲۴ساعت پوشک عوض میکنی اگر دفعه مدفوع و ادار خوبی داشته باشه و نینی وزن دهی خوبی داشته باشه بچه ها اول که به دنیا میان بعد از ده روز تقریبا افت وزن دارن بعد از اون دوباره وزن میگرن اگر نمودار رشد بچه رو به بالا باشه این یعنی بچه سیر میشه فقط سینه ات حکم پستونک گرفته براش باید همیشه زیر سینه باشه و حس مکیدن ارضا بشه .
اگرم این هایی که گفتم ادرار و وزن اینا خوب نبود این یعنی بچه سیر نمیشه پودر گالاکتومیت بگیر هم شیرت رو زیاد میکنه هم مقوی میکنه منم همین مشکل شما رو داشتم پکتر این اطلاعات بهم داد این پودر خیلی خوبه مزه بهشتم میده🙃

دقیقا منم همینه پسرم مخصوصا شبا گرسنه هست
....اپتامیل شبا کمکی میدم اما اونم مبخوره یکی دو پیمونه میدم اما برای اون هم انگار سیر نمیشه همش دهنش دنبالشه

منم شیرم مقدارش خوبه اما آبکی هست و چرب نیست ،مجبورم روزی سه بار شیر خشک کمکی میدم .چون پسرم شیر خودمو یک ساعتم بخوره باز گشنس

سلام عزیزم برا منم همین مشکلو دارم بچم سیر نمیشه با شیرم ولی شیر خشک کمکی بهش میدم وزن دهیش هم خوبه

سوال های مرتبط