کسی با شناسنامه من شیرخشک بخرپیام‌میادیانه

۴ پاسخ

من با شناسنامه دخترم میگیرم با شناسنامه خودم نمیدن فقط جدیدا میگن کارت بانکی به اسم سرپرست هم باشه ولی پیامک نمیاد برامون

فک نکنم

فقط به کد ملی خود بچه میدن پیامم نمیاد پارسال که اینجوری بود

گمونم میاد الان داروخانه بخوای بری دارو بخری میاد چ برسه به شیر

سوال های مرتبط

مامان اسرا سادات مامان اسرا سادات ۱۴ ماهگی