۴ پاسخ

مال منم ۴ روز مونده 🫂
همه ی حس های ذوق و شوق و استرس و دارم 😊

طبیعی یا سزارین ؟

بسلامتی مت ۳ روز دیگ بستری میشم

بسلامتی عزیزم 😍

سوال های مرتبط

مامان باراد 💙 آرن 💙 مامان باراد 💙 آرن 💙 ۷ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱ ماهگی
مامان آرادوآوین مامان آرادوآوین ۱۴ ماهگی
مامان گــرشــــا🩵🪬 مامان گــرشــــا🩵🪬 هفته سی‌ونهم بارداری