عزیزم من تجربه ی خودمو میگم من دخترم هم شیر خودمو میخورد هم شیشه که بیشتر شیشه میخورد اونم از بیشعوری اطرافیانم که همش میگفتن شیرت مقوی نیست بچه سیر نمیشه و ضعیف و لاغره و .... همین باعث شد بچم رفلاکس بگیره عادت کرده بود به شیشه زیر سینه گریه می کرد به خاطر رفلاکسش دکتر گفت شیشه نده من سر شیشه شیرش که مدل دو قطره بود عوض کردم یه قطره گرفتم که شیر به سختی ازش میاد از طرفی خودمم چیزایی میخوردم که شیرم رو زیاد کنه و خوشمزه برای من سمنو و ماهی قزل شیرم رو زیاد کرد از اون طرفم دمنوش رازیانه و شیر نارگیل میخوردم تا شیرم خوش بو و خوش مزه بشه
بعد یک هفته دیگه دخترم شیشه رو ول کرد برگشت به سینم
گرفتن دخترم از شیشه زیاد اذیتم نکرد بیشتر حرف اطرافیان آزار میداد که کشتی بچه رو از گرسنگی آب کردی گوشت تن بچه رو و این حرفا
کلا دلت رو بزرگ بگیر و اگر تونستی به نظرم با مشاور شیردهی مشورت کن
من نمیخوام سینه بگیره برعکس سینه دوس داره خودش میگیره
من بچم که بدسینگی میکرد تو بغلم میگرفتم راه میبردم زیر سینه میزاشتم میخورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.