گهواره من فقط قط بود؟
پوشک شیرخشک

۱۰ پاسخ

چقدر بد بود دیگه اون یک‌درصد هم از دنیا بی خبر شده بودیم

نه مال منم قطع بوده تازه وصل شته

نه کلا قطع بوده فک کنم

واسه منم قطع بود

اره اذیت کرده بودی

واس منم الان اومد

مال منم قط بود عزیزم

مال منم قطع بود

نه مال منم قطع بود

نه والا مال ما هم قطع بوده

سوال های مرتبط

مامان سیدتیام مامان سیدتیام ۱ سالگی