۳ پاسخ

ملون خیلی گرمه ممکنه بچه اذیت بشه خودتم اذیت میشی برا زخمت چ طبیعی چ سزارین خوب نیست گرمیش زیاده

تا ۶ماه کوفتم نمیتونی بخوری البته دور از جونت بیشتر باخودم بودم هر چی میخوام بخورم میگن خوب نیس نفخ میکنه نه میوه نه غذا

خوب نیست بچه دلدردمیشه.

سوال های مرتبط

مامان آوینا مامان آوینا ۱۳ ماهگی