توپا بسته ای چقدر شد؟
استخرشو دارم توپشو ندارم
بادش کردی میشه عکسش بفرسی این توپا بسته ای چند
از کجا خریدی؟.
من امروز جمعش کردم
ازش خسته شدن😅
مبارکش باشه 😍 چند گرفتی ؟
مبارکه گلم منم میخوام بخرم ولی گفتم تا تونست مستقل بشینه بخرم
استخر بادی بدون توپ چنده من توپ ش رو دارم آخه
منم عینهمینو دوروزپیش خریدم
مبارکش باشه
دختر من که سرگرمنمیشه😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.