۸ پاسخ

توپا بسته ای چقدر شد؟
استخرشو دارم توپشو ندارم

بادش کردی میشه عکسش بفرسی این توپا بسته ای چند

از کجا خریدی؟.

من امروز جمعش کردم
ازش خسته شدن😅

مبارکش باشه 😍 چند گرفتی ؟

مبارکه گلم منم میخوام بخرم ولی گفتم تا تونست مستقل بشینه بخرم

استخر بادی بدون توپ چنده من توپ ش رو دارم آخه

منم عین‌همینو‌ دوروز‌پیش خریدم
مبارکش باشه
دختر من که سرگرم‌نمیشه😂

سوال های مرتبط