۵ پاسخ

دخترمنم همینه از مهرماه اینطوری هس سه ماهه دکتر آلرژی میبرمش یکم کم‌شده ولی هنوزم ادامه داره

شربت سیتیریزین

برو عطاری گل سرشور بخر میدون ارگ دارن..بریز تو نمک پاش بریز روشون

من یادمه پسته دادم دخترم بدنش کهیر زد دکتر گفت حساسیته دارو کیدوفست داد بهش

سیتریزن دادم درجا خوب شد

سوال های مرتبط

مامان 😍دردونه😍 مامان 😍دردونه😍 ۳ سالگی