خانوما کسی میره بیرون سیزده #
پوشک #شیر خشک

۱۰ پاسخ

میریم باغمون

اره حتما میریم

هموا که بارونیه اگه بارونی نباشه میریم

نه نمیریم

ما از فردا میریم تا پس فردا خونه داریم خیالمون راحته

ما شهرستانیم دخترم مریضخ و هواسرد متاسفانه نمیشه رفت بیرون

اگه شرایط باشه چرا من جواب همه رو میدم ولی کسی جوابمو نمیده

اره ماهم میریم

اگه خدا بخواد میریم

نه بخاطر پسرم هوا سرده

سوال های مرتبط

مامان سلنا کوچولو 💕 مامان سلنا کوچولو 💕 ۱۵ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته یازدهم بارداری
مامان آقا رایان👼💙 مامان آقا رایان👼💙 ۱۴ ماهگی