۱۰ پاسخ

برا کولیکه من ندادم ولی تعریفشو زیاد شنیدم

خیلی خوبه

اره عالیهه

فقط اینفاکول

اره قبلا میدادم بهش خوب بود

عالیه

اره خ خوبه

عالیه
من هر وقت بچم به خودش میپیچه بهش میدم

من دیروز گرفتم فکر کنم خوبه

اره خوبه عزیز منم تعریفشوزیادشنیدم ولی ندادم

سوال های مرتبط

مامان آقای ناردونه مامان آقای ناردونه ۲ ماهگی