من 35 گرم طلا داشتم فروختم برای خرید زمین
الان 50 گرم دارم
خییلی طلا داشتمشوهرمهمه رو فروخت ب چوخ داد، الان درحال حاضر با مالای پسرم فک کنم یه ۴۵ گرمی شوهرمم برا سرمایه ۵۰ گرم ابشده داره
230 گرم حدودا
خودتم بگو 😂
یک کیلو ک ۶۰۰گرم
امروز یه النگو تک پوش برای دلانا گرفتیم 4 ونیم گرم 98 میلیون شد
۷۰گرم فروختم حدود حدود ۶۰گرم الان دارم
هرچی داشتمو نداشتم دادیم ماشین😅😅
فکر کنم ۶۰ گرم قبلشم ۶۳گرم برای خونه دادم
زیاد 😂
دوتا انگشتر یه مدال با رنحیر یه حفت گوشواره گرمشو نمیدونم خیلی داشتیم فروختم اینا موندن اینارم باید بفروشم پول پیش خونه کم داریم
من و همسرم نزدیک صد گرم داشتیم که فروختیم قبل عید بخاطر خرید ماشین یجور سرمایه گذاری بود البته از دبی ماشین وارد کردیم الان یه جفت گوشواره دارم و سه تا انگشتر که سر جمع فک کنم با حلقه همسرم ۲۰گرم مونده برامون دخترم طلاش از ما بیشتره🥴🥴
200گرم داشتم زمانی ک ده تومن بود فروختم خونه پیش فروش خریدیم
۱۶گرم
۱۴۰ گرم داشتم واسه خرید خونه دوماه پیش فروختم . الان فقط دوتا حلقه هامو دارم .۷ گرم
همشو قبل جنگ فروختیم ، ۳ گرم موند
۱۰۰ گرم فروختم برا خونه خریدن الان ۱۳ گرم دارم
۲ گرم گوشواره دو گرم انگشتر ۳۷۰ سوت پلاک چشم زخم حدودا نیم گرم هم یه پلاک کادویی شایدم کمتر یه زنجیر ک دقیقا نمیدونم ۲ گرمه یا ۳ گرم و یه پلاک نگین ابی کوچولو ک فک کنم اونمیه گرمی بشه تمام داراییم😐😐🤣🤣🤣🤣
۱۵ مثقال دارم نمیدونم چند گرمه
70گرم با طلا های بچه
4تا هم سکه پارسیان دارم
100 گرم داشتم واسه خرید خونه و ماشین فروختم الان 6 گرم دارم
۲گرم🤕
هیچی گرم
۶۰ گرم داشتم ۵۳ گرمشو واسه خرید زمین فروختم 🥲💔
۵۰گرم
یه کلاهبرداری اگ موقعی ک طلا۲۶۰۰بود پول مارو میداد الان شاید۱۰۰ گرم میشد
پانزده گرم
۹۰گرم اب شده
۱۲۰گرم هم النگو هام و انگشتر هام میشه
هیچی ۹۰ گرم داشتم سر خونه خريدن فروختیم
100گرم
۸گرم ک پدرم خریده
چس گرم
صفر گرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.