۳۲ پاسخ

من 35 گرم طلا داشتم فروختم برای خرید زمین
الان 50 گرم دارم

خییلی طلا داشتم‌شوهرم‌همه رو فروخت ب چوخ داد، الان درحال حاضر با مالای پسرم فک کنم یه ۴۵ گرمی شوهرمم برا سرمایه ۵۰ گرم ابشده داره

230 گرم حدودا

خودتم بگو 😂

یک کیلو ک ۶۰۰‌گرم

امروز یه النگو تک پوش برای دلانا گرفتیم 4 ونیم گرم 98 میلیون شد

۷۰گرم فروختم حدود حدود ۶۰گرم الان دارم

هرچی داشتمو نداشتم دادیم ماشین😅😅

فکر کنم ۶۰ گرم قبلشم ۶۳گرم برای خونه دادم

زیاد 😂

دوتا انگشتر یه مدال با رنحیر یه حفت گوشواره گرمشو نمیدونم خیلی داشتیم فروختم اینا موندن اینارم باید بفروشم پول پیش خونه کم داریم

من و همسرم نزدیک صد گرم داشتیم که فروختیم قبل عید بخاطر خرید ماشین یجور سرمایه گذاری بود البته از دبی ماشین وارد کردیم الان یه جفت گوشواره دارم و سه تا انگشتر که سر جمع فک کنم با حلقه همسرم ۲۰گرم مونده برامون دخترم طلاش از ما بیشتره🥴🥴

200گرم داشتم زمانی ک ده تومن بود فروختم خونه پیش فروش خریدیم

۱۶گرم

۱۴۰ گرم داشتم واسه خرید خونه دوماه پیش فروختم . الان فقط دوتا حلقه هامو دارم .۷ گرم

همشو قبل جنگ فروختیم ، ۳ گرم موند

۱۰۰ گرم فروختم برا خونه خریدن الان ۱۳ گرم دارم

۲ گرم گوشواره دو گرم انگشتر ۳۷۰ سوت پلاک چشم زخم حدودا نیم گرم هم یه پلاک کادویی شایدم کمتر یه زنجیر ک دقیقا نمیدونم ۲ گرمه یا ۳ گرم و یه پلاک نگین ابی کوچولو ک فک کنم اونم‌یه گرمی بشه تمام داراییم😐😐🤣🤣🤣🤣

۱۵ مثقال دارم نمیدونم چند گرمه

70گرم با طلا های بچه
4تا هم سکه پارسیان دارم

100 گرم داشتم واسه خرید خونه و ماشین فروختم الان 6 گرم دارم

۲گرم🤕

هیچی گرم

۶۰ گرم داشتم ۵۳ گرمشو واسه خرید زمین فروختم 🥲💔

۵۰گرم
یه کلاهبرداری اگ موقعی ک طلا۲۶۰۰بود پول مارو میداد الان شاید۱۰۰ گرم میشد

پانزده گرم

۹۰گرم اب شده
۱۲۰گرم هم النگو هام و انگشتر هام میشه

هیچی ۹۰ گرم داشتم سر خونه خريدن فروختیم

100گرم

۸گرم ک پدرم خریده

چس گرم

صفر گرم

سوال های مرتبط

مامان فندوقچه🍉🐣🍓 مامان فندوقچه🍉🐣🍓 ۱ سالگی